Jakie szkolenia przeprowadzić dla opiekuna klienta?2021-10-29 10:23:44Praca z drugim człowiekiem jest nieodłącznym elementem życia zawodowego wielu ludzi. Doskonale wiadomo, że nierzadko stanowi ona ogromne wyzwanie i że konieczny jest szereg odpowiednich umiejętności oraz cech charakteru, by odnosić na tym polu sukcesy. |
|
Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?2021-10-25 10:21:14Szkolenia dla handlowców to bardzo ważny element rozwoju firmy, na który powinniśmy zwrócić uwagę, jeżeli chcemy być konkurencyjni na rynku. |
|
Zasady obsługi klienta2020-10-06 14:09:37Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe... |
|
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
|
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI2018-08-02 14:37:37Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. |
|
Jak wybrać firmę szkoleniową?2017-11-06 08:51:00Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych. |
|
Jaki kurs warto zrobić?2014-09-09 10:13:39To bardzo ogólne pytanie, ale niezwykle często zadawane szczególnie przez młode osoby tuż po szkołach i te, które od jakiegoś czasu borykają się z bezrobociem. Zatem, jaki kurs warto zrobić by „wskoczyć” na rynek pracy? |
|
Gdzie promować firmę szkoleniową?2014-08-22 10:32:57Firma szkoleniowa, tak jak każda inna, potrzebuje skutecznej reklamy. Podpowiadamy więc gdzie można się promować, by dotrzeć do potencjalnych klientów. |
|
Ruszyła specjalna strefa dla branży budowlanej2012-08-27 12:44:58Zarządzania grupami, planowanie pracy zespołu, przygotowanie projektu i wyceny budowy oraz profesjonalne wykończenia wnętrz, te i inne umiejętności są niezbędne w branży budowlanej, szczególnie teraz, gdy po Euro 2012 nie ma już śladu. |
|
Kolega Klient2012-02-06 15:02:24„Obsługa Klienta Wewnętrznego” – to nowe szkolenie w ofercie B&O NAVIGATOR. Czy potrzebne w Twojej firmie? To możesz ocenić samodzielnie, choćby dzisiaj. Przyjrzyj się jakości współpracy pomiędzy poszczególnymi działami firmy, sprawności komunikacji wewnątrzfirmowej, terminowości i rzetelności wykon |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń kurs obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.