Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki kurs obsługa klienta

Jakie szkolenia przeprowadzić dla opiekuna klienta?
2021-10-29 10:23:44

Praca z drugim człowiekiem jest nieodłącznym elementem życia zawodowego wielu ludzi. Doskonale wiadomo, że nierzadko stanowi ona ogromne wyzwanie i że konieczny jest szereg odpowiednich umiejętności oraz cech charakteru, by odnosić na tym polu sukcesy.

Artykuł Jakie szkolenia przeprowadzić dla opiekuna klienta?
Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?
2021-10-25 10:21:14

Szkolenia dla handlowców to bardzo ważny element rozwoju firmy, na który powinniśmy zwrócić uwagę, jeżeli chcemy być konkurencyjni na rynku.

Artykuł Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2020-07-08 12:06:47

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".

Artykuł TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
Jak wybrać firmę szkoleniową?
2017-11-06 08:51:00

Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych.

Artykuł Jak wybrać firmę szkoleniową?
Jaki kurs warto zrobić?
2014-09-09 10:13:39

To bardzo ogólne pytanie, ale niezwykle często zadawane szczególnie przez młode osoby tuż po szkołach i te, które od jakiegoś czasu borykają się z bezrobociem. Zatem, jaki kurs warto zrobić by „wskoczyć” na rynek pracy?

Artykuł Jaki kurs warto zrobić?
Gdzie promować firmę szkoleniową?
2014-08-22 10:32:57

Firma szkoleniowa, tak jak każda inna, potrzebuje skutecznej reklamy. Podpowiadamy więc gdzie można się promować, by dotrzeć do potencjalnych klientów.

Artykuł Gdzie promować firmę szkoleniową?
Ruszyła specjalna strefa dla branży budowlanej
2012-08-27 12:44:58

Zarządzania grupami, planowanie pracy zespołu, przygotowanie projektu i wyceny budowy oraz profesjonalne wykończenia wnętrz, te i inne umiejętności są niezbędne w branży budowlanej, szczególnie teraz, gdy po Euro 2012 nie ma już śladu.

Artykuł Ruszyła specjalna strefa dla branży budowlanej
Kolega Klient
2012-02-06 15:02:24

„Obsługa Klienta Wewnętrznego” – to nowe szkolenie w ofercie B&O NAVIGATOR. Czy potrzebne w Twojej firmie? To możesz ocenić samodzielnie, choćby dzisiaj. Przyjrzyj się jakości współpracy pomiędzy poszczególnymi działami firmy, sprawności komunikacji wewnątrzfirmowej, terminowości i rzetelności wykon

Artykuł Kolega Klient

stron: 1 2 365

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń kurs obsługa klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.